Hoe gebruik ik een kortingscode?

Plaats je gewenste artikel(s) in het winkelmandje. Wanneer je het winkelmandje open klikt, dit kan door op 'Bestellen' te drukken of door rechtsboven op het icoontje te klikken, zie je een overzicht van de artikelen die je in je winkelmandje hebt geplaatst. Hieronder zie je een vakje met 'Kortingscode'. Voeg je code in en bevestig met 'toepassen'. Je krijgt een extra vermelding van de kortingscode met het negatief bedrag in de berekening boven het totaalbedrag.Opgelet: de meeste kortingscodes hebben voorwaarden zoals een minimum bestelbedrag of zijn enkel geldig op bepaalde producten. Indien er iets misliep krijg je hiervan een foutmelding.

Lees meer »

Hoe gebruik ik een cadeaubon?

Plaats je gewenste artikel(s) in het winkelmandje. Klik je winkelmandje open door op 'Bestellen' te drukken of door rechtsboven op het icoontje te klikken. Hier zie je een overzicht van de artikelen die je in je winkelmandje hebt geplaatst. Hieronder zie je een vakje met 'Kortingscode'. In dit vakje kan je de code invoeren die je op je cadeaubon kan vinden. Deze code bestaat uit 8 karakters. Bevestig deze code met 'toepassen'. Je krijgt een extra vermelding van de kortingscode met het negatief bedrag in de berekening boven het totaalbedrag.Opgelet: Een cadeaubon is éénmalig te gebruiken. Indien er iets misliep krijg je hiervan een foutmelding.Neem gerust contact op mocht het ingeven niet lukken.

Lees meer »

Hoelang duurt het voordat ik een bestelbevestiging ontvang?

Onmiddellijk na het bevestigen van de bestelling ontvang je binnen het uur een automatisch gegenereerde Bestelbevestiging via e-mail. Mocht er toch iets niet duidelijk zijn nemen wij binnen de 24 uur contact met je op.Check ook je spambox wanneer je de bestelbevestiging niet kunt vinden. Heb je na 12 uur nog steeds geen bestelbevestiging ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Lees meer »

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Zolang je bestelling niet volledig afgerond is kan je artikelen nog toevoegen aan of verwijderen uit je winkelmandje. Helaas kun je de bestelling na het betalen niet meer aanpassen. Wil je toch nog een wijziging doorvoeren? Contacteer ons zo snel mogelijk en we kijken of een aanpassing mogelijk is. Eenmaal je bestelling verzonden is kun je ervoor kiezen om de bestelling te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. 

Lees meer »

Kan ik achteraf betalen?

Nee, wij vragen onmiddellijke betaling. Momenteel werken we enkel met betaling vooraf. Van zodra wij het bestelbedrag ontvangen wordt jou bestelling klaargemaakt.

Lees meer »

Hoe betaal ik met een cadeaukaart?

Plaats je gewenste artikel(s) in het winkelmandje. Klik je winkelmandje open door op 'Bestellen' te drukken of door rechtsboven op het icoontje te klikken. Hier zie je een overzicht van de artikelen die je in je winkelmandje hebt geplaatst. Hieronder zie je een vakje met 'Kortingscode'. In dit vakje kan je de code invoeren die je op je cadeaubon kan vinden. Deze code bestaat uit 8 karakters. Bevestig deze code met 'toepassen'. Je krijgt een extra vermelding van de kortingscode met het negatief bedrag in de berekening boven het totaalbedrag.Opgelet: Een cadeaubon is éénmalig te gebruiken. Indien er iets misliep krijg je hiervan een foutmelding.Neem gerust contact op mocht het ingeven niet lukken.

Lees meer »

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden binnen België kost €5,95, naar Nederland betaal je €11,95. Bij een bestelling van meer dan €75 krijg je de verzendkosten van ons cadeau!Voor verzendingen binnen Europa (Duitsland, Frankrijk en Italië) betaal je €15.

Lees meer »

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor producten die we op voorraad hebben hanteren we vandaag besteld, morgen verzonden. Normaal gesproken ontvang je dus je bestelling binnen 2 werkdagen bij je thuis. Gepersonaliseerde en handgemaakte artikelen proberen we binnen 10 werkdagen op te sturen. Indien je meerdere artikelen besteld, geldt steeds de langste levertermijn. Een bestelling wordt pas verzonden als deze compleet is.Zaterdagen, zondagen en feestdagen gelden niet als werkdagen.In drukke tijden kan het zijn dat de leverdienst er helaas wat langer over doet om je pakket te bezorgen.Zodra je pakket klaarligt voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track&Trace code, waarmee je je pakket kunt volgen.

Lees meer »

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Ja, je hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van reden een product te retourneren. Deze 14 kalenderdagen beginnen te tellen vanaf de dag dat je bestelling bij jou is geleverd.

Lees meer »

Kost retourneren geld?

Ja, de kosten voor het terugsturen van het pakket is ten eigen laste.Bij een correcte retournering (ongebruikt en onbeschadigd product in originele verpakking, zie voorwaarden) wordt het bestelbedrag exclusief verzendingskosten terugbetaald.

Lees meer »

Hoe lang duurt de garantietermijn?

Je hebt 3 maand tijd volgend op de datum van aankoop om verborgen defecten te melden.Elk gebrek dient binnen een termijn van 1 week na vaststelling ervan te worden gemeld via e-mail naar larissa@poppyshorseshop.be. Nadien vervalt het recht op herstelling of vervanging. 

Lees meer »