Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan veilig en eenvoudig bestellen via de webshop op deze manier:

 

Stap 1. Winkelwagen

Wanneer je een product bekijkt dat je wil aankopen plaats je dit met de knop onder het product ‘in je winkelwagen’.
Je kan kiezen of je je bestelling compleet maakt door op bestellen te klikken, of verder te winkelen indien je andere artikelen wil bekijken. Je kan een overzicht vinden van de door jou toegevoegde artikelen als je op het winkelkarretje rechtsboven klikt. Hier wordt elk artikel afzonderlijk weergegeven en kun je desgewenst het artikel verwijderen of het aantal wijzigen. Hier kan je ook een kortingscode of exclusieve cadeauboncode ingeven.
Daarnaast worden de verzendkosten kenbaar gemaakt en krijg je een totaalprijs van je bestelling.

Stap 2. Jouw gegevens

Door op Bestellen te klikken kom je terecht op de pagina waar wij jouw gegevens vragen die we nodig hebben om jouw bestelling te kunnen leveren. Je kan een nieuw account aanmaken of inloggen indien je jezelf al eerder geregistreerd hebt.
Hier kun je jouw gegevens controleren en eventueel aanpassen. 

Stap 3. Verzendmethode

Onderaan je gegevens kan je aangeven of je bestelling naar een alternatief adres of afhaalpunt wenst te laten leveren.
Voor een ander afleveradres worden er geen extra kosten berekend. Indien je wenst je bestelling af te halen vragen we om contact op te nemen via mail, WhatsApp of Messenger. Wij zijn op regelmatige basis aanwezig op locaties en evenementen in België. Poppy’s Horse Shop voert geen winkelactiviteit uit op de locatie van het pand. Bevestig je verzendmethode met de knop Volgende >>

Stap 4. Betalen en Bevestiging

In de laatste stap kies je de betaalmethode. Je kan kiezen om te betalen via Bancontact of Creditcard, of je kan het bedrag vooraf overmaken. Na het afronden van jouw bestelling wordt je automatisch doorgestuurd naar een beveiligde betaalmogelijkheden. Volg hier de aangegeven stappen om je betaling te bevestigen. Bij vooraf overmaken ontvang je per e-mail een orderbevestiging. In deze orderbevestiging kan je een overzicht vinden van jouw bestelling samen met de betaalgegevens. Van zodra wij de betaling ontvangen start het klaarmaken van jou bestelling!

 

Let op! 

  • Artikelen toevoegen aan een reeds geplaatst order is niet mogelijk
  • Wij voeren ook geen winkelactiveiten op het adres van het pand
  • Zelf je order annuleren niet mogelijk, neem alsjeblieft zo snel mogelijk contact op met ons!